Presentation

Tänket att jag skulle göra en liten presentation av hästarna som finns i stallet.

Lampard
f: 2004
e:Quite Easy
u:Cashlyn Flight

"Pappan i denna lilla familj. Vill gärna ha hela sin flock samlad på samma plats och går någon iväg så springer han efter och vallar in den igen. När det kommer något läskigt så vill han helst att matte ska bära honom förbi och berätta att allt kommer bli bra igen och att han inte behöver vara rädd.


Pazienza
f: 2008
e: Don Primero
u: Pienza

"Mamman i familjen men kan även vara trotsig tonåring när hon vill det, hon fick ta rollen när mamma Pienza bestämde sig för att bli en pensionärsjävel på semester med sin nya man Polkow. Pazzi vill helst stå och bli dragen i öronen hela dagen. Hon följer helst med Lelle dit han går om han inte vallar henne dit. Hon är vänlig om man inte petar henne på fel ställe."

Phratello
f: 2010
e: Friendship
u: Pienza

"Lillebror i familjen. Frågar alla nya människor samma fråga "Ursäkta mig men har du sett min mamma? Jag är liksom sugen på en slurk. Han fick sig en chock när mamma flytta iväg med nye mannen som dem inte ens fått träffa. Som tur var så fanns storasyster som tar hand om lillebror."

Tule från Lingården
f:2005
e: Damit
u: Näsvallens My

"Familjens svarta får eller familjens äckliga farbror. Ständigt kåt och dryg och har en tendens till att dra ut ett femte ben som han gärna visar upp för resten av familjen."

Så en helt vanlig Svensson familj :)

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0