Självförtroendet börjar komma tillbaka.

När jag hoppade Prisen var nästan så man hoppade på fart, det var bara att hålla i sig. Visst Prisen vägrade inte, han hoppade men på något sätt gjorde han mig lite rädd för hoppningen. Nu när Lelle och jag har börjat hoppa så märker jag att jag rider Lelle som jag red Prisen, mycket broms och ingen skänkel. Men nu försöker jag tänka om helt, ingen broms och hålla om med skänkel och idag när jag hoppade funkade det i galopp till och med och vi hoppade hela 70cm, det ni!

Den 28/5 är det tävling för oss och då är det 90cm som gäller hur det nu ska gå, jaja jag måste lita på Lelle för han kan hoppa stillastående om det är så.

Men det är som sagt mycket som händer just nu och det är bara att köra på för tro mig vinsten kommer i slutändan!!
Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp tidigt imorgon bitti. Ska även få träffa Marianne imorgon, ska bli så otroligt roligt att träffa henne!!!

natti natti

avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0