2011-11-14

 

Ah en underbar dag eller ja nästan. Vaknade på tok för sent och frukosten och lunchen fick bli ihopsatt.
Dagen spenderade jag nästan helt utomhus med kameran i näven. Fick ett par bra bilder och bjuder på två som jag gillade. Oftast så gillar jag inte det jag gör/skapar men försöker att se det fina mer och mer, försöker få mig själv att inse att även jag kan bara jag verkligen vill och inte låter andra styra mitt sinne. Just nu har jag hittat en person som verkligen jag kan prata med, en person som jag hoppas kommer kunna hjälpa mig med både det ena och det andra framöver.

Nu ikväll drog mamma med mig till Ikea, jag ville ha en harpun men tydligen säljer dom inte sådana på Ikea + att man måste ha vapenlicens, suck alltså. Nej men om vi ska vara lite allvarliga nu så har jag träningar imorgon em och det är galopparbete som står på schema för M och J ska få träna på att få en rak häst, hm alltså ingen bog ut, känner såååå igen det eller vad säger du G?

Ska väl ta och dra mig mot sängen, klockan 11 ska jag vara hos N och dricka kaffe, tur hon ger mig chansen att få prata av mig när det gäller hästar, hur skulle jag annars klara mig?!

 

 

 

 

 


avtryck

Kommentera inlägget här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0